dijous, 7 de maig del 2009

Anar en creuer és divertit …

Aquest estiu vaig anar set dies en creuer. Cada dia es feien excursions, tot i que no era obligatori fer-les. A la nit, quan tots dormíem, el creuer anava fent camí.
El dilluns a la tarda sortíem de Barcelona i dimarts al matí ja estàvem a Villefranche, un poblet de França. Varem desembarcar i varem visitar aquest poblet, els meus pares, el meu germà i jo.
El dimecres al matí visitàvem Florència, una ciutat que em va recordar el barri vell de Girona. A la tarda, varem anar a Pisa. Varem veure la Torre de Pisa, que en realitat és el campanar d’una església.
Dijous visitàvem Roma. Jo em vaig avorrir una mica, caminar, caminar, veure monuments i els pares només tiraven fotos.
Divendres voltàvem per la illa de Capri, molt bonica.
Dissabte a Tunis, on varem visitar un mercat amb molta gent, i tothom volia que els compréssim coses per un euro.
Diumenge, dia de tornada, varem reposar al vaixell, jugant a la piscina, fent pica-piques, i moltes coses més.
Dilluns al matí varem arribar a Barcelona. Aquest viatge és una cosa que no passa molts cops a la vida!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada